pingu

Idag så år min syster 4 månader, och imorgon ska hon döpas! ♥
jag har inte gjort så mycket idag, har köpt dop present till Danielle tills imorgon på hennes dop.
Sen så har jag köpt en tröja från H&M, en vit med spetts på armarna :) har även köpt en liten till sak till Danielle, ett gosedjur som är en pingvin! :D så jävla söt var den, sen så har jag köpt nytt puder, för mitt var nästan slut -.-
PANIK! haha, men ska börja fixa mig nu och dra mig för att träffa Fredrik. han var med Sebbe så får se vad vi hittar på för något skojsigt.
ha det bra så länge, Ciao.


Kommentarer
Postat av: Hans Klaus Köhler

Kan länka till din blogg om du vill? :)

2010-09-04 @ 15:56:42
URL: http://mrgermany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0