dop dagen

hey! har precis kommit hem ifrån stuvsta. har varit åh kollat på en sankt bernads valp! 10 veckor bara var den, så jävla söt, hihi!
idag så iaf har vi haft dop för min lilla syster, hon fick en massa presenter och även jag fick några :) happy face!
hade på mig min nya tröja idag iaf, med min svarta kjol till som min mamma sa att jag aldrig skulle använda, HAH, där fick om för det! ;P busigt värre!
jessica och jag köpte ett varsit halspand till Danielle i dop present, med hennes månadsten i.
Danielles färg är grön och min vit, jag köpte ett halsband med ett hjärta och i hjärtat så var det en grön kula i och jessica köpte en ängel med grön mage typ (:
skriver nog snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0