happy (:

hejsan, länge sen sist. (:
Fredrik älsklingen fyllde år i torsdags, 17 år!
Han fick ett par björn borg kallingar av mig och en DKNY deo som va typ as dyr :O
Han blev iaf glad för det, :)

Sen så idag så sov jag hos han och vi hade det lite mysigt sådära ni vet ;)
idag så skulle jag haft match men det blev tydligen ingen för att mälarvik cupen var :/ cp också, 30 min från våran träning försvan i fredags för att det skulle vara någon tränings match för små pojkarna utan att vi ens visste om det.. suck säger jag bara. -.-

Sommar tid nu då, som fredrik sa; Woho, nu är det sommar tid det känns verkligen som att sommarn är på väg.
haha, jag bara kollade på han och skrattade och sa; jo.. det ser verkligen ut som det med snön som ligger fortfarande kvar xD

haha, sen så skulle han komma på ett namn när han berättade något för mig och han sa; det typ liknar marmelad.. hm.. Marielle! så var det! Haha, jag bah; marmelad = marielle? hm.. vad finns det för likhet imellan det?! xD
Hahaha, det gjorde typ min dag (:
och sen så har jag läst lite om energi och så.. så himla tråkigt, men det måste ju göras.
tänkte ta och lägga upp två låtar :)






Me love!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh jag äääälskar den första låten! <3

2010-03-31 @ 17:17:00
URL: http://amandalouise.webblogg.se/
Postat av: H A N N A

sv: tack babe! JAG SAKNAR DIG SOM FAN :( kan jag typ komma till dig i veckan?

2010-06-13 @ 21:14:45
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0