Yeah!

tänkte ta åh slänga in ett inlägg, :)
har ju inte skrivit på ett tag, det har inte hänt så mycket dom hära månaderna.
har därimot flyttat hem, det går väl bra och så imellanåt ;)
jag har fått en lillasyster som heter Danielle och är 3 månader idag faktiskt tror jag, fort det går måste jag säga.. det var inte alls länge sen hon var nyfödd och bara sov och käka, men nu kan hon snart sitta helt själv, hon ler jätte ofta när hon kollar på en! :D
har varit i örebro och spelat fotboll med laget, det gick väl sådära :P haha, men kul hade vi iaf!
har fyllt år också, fick en ny mobil, tv, pressentkort på hm 1800 kr, pengar, armband, pengar till mobilen, parfym och någon rolig gurk sak från jessica med en massa godis i! hahaha, rolig du är hjärtat.
sen så har jag varit på västkusten och värmland med gustafs familj, sommarlovet är ju snart slut känns det som! :O jag ska till Gotland snart med laget! :D fett nice, vill dit nu och äga skiten ur alla ;)
idag så har jag varit med Lina också, vi var på bio.
Vi såg Sex and the city 2, den var as bra tyckte jag. skulle lätt kunna se om den ;)
men nu ska jag nog sova.

ha det gött! puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0