sollentuna cup

tja! idag så ska jag träna mitt lag, alltså 98orna. :)
det var ett tag sen jag gjorde det, men jag var på cup med dom i helgen och vi kom 2a i a-finalen..
vi mötte samma lag som vi gjorde i början av cupen. bromma pojkarna alltså, och dom spöade vi med 3-0 i fredags men i  söndgs så förlorade vi med 3-1 för att dom hade tagit med 3 nya spelare från ett annat lag som var med från samma förening.. tråkigt att man behöver fuska till sig en seger och inte vinna den som det laget man kom dit med. cupen var i sollentuna, en liten bit att åka men jag fick skjuts så då är det ju helt okej. :)
tjejerna spelade så otroligt bra, snygga mål, vackert spel och många mål fick publiken se som sedan deras haka var nere i baken och skrapade! haha, tack iaf för underhållningen!
efter jag har tränat dom så har jag en egen träning, vet inte riktigt när jag kommer hem men jag kanske slänger in ett inlägg då.
om inte Wilma bangar igen så kommer alla från mitt lag få ett riktigt gott skratt! haha, ser fram imot det och  lägger kanske ut en bild på oss! hihi, busigt.
men ska gå och städa mitt rum nu.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0