skäms inte för den du är.

hålet i väggen tänkte jag ta och lägga upp på bloggen också.
och ja, för er som undrar så har jag faktiskt adhd, det är inget jag går och skäms för, utan adhd så skulle jag inte vara samma person. och jag är stolt över att jag har det. klaga hur mycket ni vill men jag bryr mig faktiskt inte. det är jävligt vanligt faktiskt nu förtiden att människor har det. 
ni kanske tycker vad är det att vara stolt för, men som jag sa så bryr jag mig inte vad ni tycker och tänker.
för det är sån jag är, och nu har jag fått det sagt också och det känndes skönt.
Och nu till den personen som kommenterar min blogg som anonymt hela tiden, jag har din IP adress och varje gång du kommenterar så godkänns den inte. jag har blockat din IP adress, just that you know. :)
så hära går det när jag blir lite arg, hehe..

Kommentarer
Postat av: hanna

sv: tack baby :) ska nog ta den.. får se (:

men du.. älskling, jag finns här om du vill prata! du vet det.

du tar dina piller va? <3

2009-03-05 @ 18:19:58
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0