i miss you..

tänkte säga att jag har precis kolla igenom hela Linas blogg, vet inte riktigt varför men jag saknar henne och alla våra minnen tillsammans.. och här är videon Lina och jag alltid typ lyssnade på.
 


och sen så ska jag säga förlåt att jag inte har skrivt så mycket dom hära senaste dagarna. ska försöka bättra på det, men idag så har jag åkt snös skoter, skit kul är det! fast det tråkiga är just nu är att jag har fått ont i min rygg, ni vet ryggkotorna. det finns en sak som jag håller i mig på, som sitter fast på skotern och varje gupp eller hopp blev när vi åkte så slog jag i ryggen hela tiden.
Ajajaj säger jag bara!
och i morgon så ska jag ta en promenad med hundarn och Gunilla på stan, det ska nog bli ganska skönt faktiskt. efter det kanske jag tar och rider lite på min fina häst Sara, men det beror på hur isit det är ute också. men man får väl hoppas på det bästa, hehe.
och nu så ska jag gå upp och lägga mig i min säng och försöka att koppla av.
god natt & sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0