desperata josefine vill träna!

idag så har jag bara slappat, fick en bussremsa och pengar till mobilen. YÄÄY ! (a)
är jätte trött så jag tänkte slagga tidigt idag, typ efter desperate housewives.
äntligen så ska jag liksom kolla på det, eller man kan ju säga att nu har jag tid att kolla på det.. hehe.
i morgon så ska jag åka upp till K-brink för att få proa målvakts handskar och grejjor.
tar typ tåget från Tumba 18.20 tror jag och sen så får jag skjuts av min tränare Roger till K-brink.
och på fredag så får jag träffa polare, äntligen! haha, shit asså jag kan fortfarande inte fatta att jag är så himla nära Huddinge. :O
och jag vill träna! jag vill fan träna varje dag ju. det är så sjukt skönt att träna faktiskt, I ♥ FOTBOLL!
aja, men nu ska jag gå och byta om och kolla på tv.
Ching chong, höhö puss på er.
(bjuder på den hära bilden också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0