bad day

idag så har jag inte gjort speciellt mycket.
vaknade runt 13.00 av att min lärare Lotta ringde sen så har jag inte gjort så mycket annat.
men idag så kom det faktiskt en tjej hit som ska bo hära, hon heter Sarah. hon bor i vardagsrummet så länge.. för min jävla SOC kärring har inte fixat ett hem som jag kan bo på en, hon är så jävla seg asså! det har inte varit så bra dag för mig, vaknade med huvudvärk och har haft det hela dagen och till och med nu..
tänkte lägga in dagens outfit i slutet av det hära inlägget, det var ett tag sen jag la in en outfit.
men i morgon så vet jag inte riktigt vad som kommer att hända, men vi får se vad dagen har och erbjuda!
men nu så ska jag gå upp på mitt rum och snacka lite i telefonen, det var faktiskt ett tag sen jag gjorde det. eller asså i mobilen med polare menar jag, hehe.

och vi får väl höras i morgon istället. och ha det så bra!

here you go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0