3 timmars träning

hej bloggen, jag vet att jag inte har skrivit dom hära senaste dagarna så mycket, och igår så skrev jag inte alls.. sorry!
men jag tänkte berätta att jag har fått flyttat till Tumba (som ligger 10 min från Huddinge) dom är otroligt snälla hära.
jag har en egen våning för mig själv, det är en lägenhet men det finns två våningar om ni inte fattade det, hehe.
jag har en egen toalett, balkong, tv, data och ah en säng och allt det vanliga. jag tänkte ta kort på min lilla egen våning när jag får min mobild tillbaka, tror att jag får den den hära veckan som kommer men nog om det. men jag tänkte i alla fall ta kort så ni också får se hur det ser ut, ett jätte fint ställe är det!
igår så flyttade jag hit, kom ca 13.00 till Tumba, SOC var hära och så fick vi gå igenom lite regler som jag skulle följa och så. det var väl okej dom reglerna jag fick, men liksom jag får ju vara glad över att jag får spela fotboll så resten gör inte lika mycket. sen så åkte dom (äntligen!) och jag började packa upp alla mina saker, sen så käkade vi och hade det trevligt. mysigt mysigt!
och idag så hade jag träning, skit jobbigt faktiskt, men kul som fan!! jag älskar och har saknat fotbollen grymt mycket. efter träningen så färgade jag håret, får se vad det blir för resultat i morgon istället.
men nu så tänkte jag sova, är helt slut efter 3 timmars träning, hehe.
skriver i morgon får vi hoppas på. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Den du minst anar

Fan vad bra att du trivs! Hoppas att du tar vara på tiden när det är bra. Fall inte in i dina gammla Huddinge vanor nu. Som slås supa droger och så vidar!! tror på dig!!

2009-03-08 @ 12:43:15
Postat av: Lina

Jossan, jag är glad för din skull att du har fått kommit närmre huddinge :)<3

2009-03-08 @ 14:28:19
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej J!



Vad kul för dig, hoppas att du trivs nu, och att alla blir glada och att du sköter dig , ja, grattis rent av

2009-03-09 @ 11:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0