film + ego pics.

Nu så har jag precis kollat färdigt på filmen som vi såg, as bra men lite otäck. filmen heter TAKEN. grymt bra men det är syna att såna hära saker händer i verkligheten.. ah men den filmen skulla jag rekomendera i alla fall.



sen så har jag bara för det mesta tagit det lungt. haha, tagit lite ego pics och så.
ett av mina nyårslöften är att jag ska försöka förbättra mitt självförtroende. det kan nog behövas en del. liksom att ta imot alla beröm jag får och allt, och vara tacksam för det jag har. vara nöjd med mig själv.
här är inte så fina bilder men i alla fall ni får nöja er med det. tog dom idag, förutom den med min hammarby tröja på.

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0