ridtur

hm, dålig uppdatering!
jag vet.. men i alla fall så har jag ridit idag, vi red i ca 2 timmar idag. det gick väldigt bra måste jag säga. eller asså det var bara jag som red, Gunilla gick med dom tre hundarna. det gick jätte bra för mig faktiskt. jag red själv nästan hela tiden medans hon höll koll på hundarna som var över allt. (dom går lösa)
jag ville trava helt men jag vet inte riktigt om jag vågar. :P men jag travade en liten bit i alla fall. kulkul!

dagens ridklädsel.
 

   
det var lite bilder på hur jag är klädd för min rid tur.
lite suddiga bilder kommer nu, jg satt på hästen när jag tog dom.
och sen har jag tagit några fler bilder som jag kommer att lägga upp nu.
        

ah så, bye bye så länge.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jädrar va' snygg du är på ridturerna.

2009-01-11 @ 21:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0