misslyckad tågresa, hahahaha!

godmorgon!
vaknade kl 10.00 gick upp och käkade frukost och tog min jävla medecin. sen så gick jag upp i mitt rum och bytte om till ridkläder. pratade nyss med min jävla handläggare, jag hatar henne! aja, sånt är livet.. har precis pratat med några från min klass, jesper, Eddie min smurf, Mia och Danne. haha, jag berättade om mitt lila äventyr från igår, ni vill säkert också höra det,

så här var det att jag åkte ju till Huddinge igår för jag skulle på ett läkar besök så jag var där nån timma eller två. sen så åkte jag till T-centralen igen för jag skulle ta tåget till Örebro igen. jag gick på tåget inga problem med det, men sen så råkade jag somna och jag hade åkt förbi stationen Örebro och kom två stationer efter Örebro. HAHAAHAHAHAHAHA, säger jag bara. och så kom det fram en kille till mig och väckte mig och han sa att han skulle sitta dära. och då tog jag förgivet att jag skulle av då eftersom tåget skulle precis stanna så jag gick av tåget och inga människor var där det var bara jag som gick av, haha. och så hade jag bara 3% batteri kvar på min mobil och jag tänkte kan det bli värre ?! och ja, det blev det. det började blåsa och regna jätte mycket. ah och det var det som hände men sen kom dom som jag bor hos och hämtade mig efter en liten stund. Hahahaha, typiskt mig det hära. jag kan bara INTE åka tåg! jag kommer ju bara fel.

så det var mitt lila äventyr igår det. och det kommer bilder senare. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0