Model look.

som sagt jag har alltid velat bli model.
jag hade en chans i oktober tror jag att det var, jag sökte in till Elite Models bara för kul. och sen så fick jag svar att jag var en av dom 33 utvalda av typ 300. och så åkte jag in till chastingen och fick fylla i nått papper och dom tog kort på mig. 
men sen så skulle jag prata med nån tjej som jobbade dära och hon sa att jag hade ett väldigt vackert ansikte och väldigt intressanta drag. men hon tyckte att jag var för ung och hon bad mig söka in igen när jag är runt 16 års åldern. men jag hade längden och allt som man skaha för att bli model. och det glödjer mig att nån som är likosm PROFFS säger det till just mig! 
och jag måste säga att jag älskar att vara framför kameran. jag kanske inte visar det med kompisar och så. 
BUT I JUST LOVE IT! 
 





































Kommentarer
Postat av: Linda

klart du ska satsa på att bli modell om det verkligen är vad du vill. Måste vara kul att få så bra respons av någon som verkligen vet vad dem sysslar med. Många fina bilder där :)

2009-01-08 @ 17:23:52
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

You're a pretty girl but you lie so damn good. Grow up and give life and both your self a chance to face the truth. If you can't accept when people do somethings, don't do it your self.

2009-01-08 @ 22:38:34
Postat av: Anonym

Some photo's are great but you have to learn and understand "real life". What you live in is not real.

2009-01-08 @ 22:40:09
Postat av: Anonym

Who has taken all this photo's? You I suppose?

2009-01-08 @ 22:45:43
Postat av: Anonym

Who has taken all this photo's? You I suppose?

2009-01-08 @ 22:47:40
Postat av: jossan

Linda - tack så mycket, jo det var väldigt spännande att vara dära. och det var kul, jag ska nog söka in igen när jag är lite äldre. :) tack för din fina kommentar.

2009-01-09 @ 19:28:53
URL: http://fiinsandbergs.blogg.se/
Postat av: jossan

anonym - det är 7 av korten har en tagit på mig, men resten har jag tagit själv. :)

2009-01-09 @ 19:30:32
URL: http://fiinsandbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0