ingen bild

jag har precis vaknat för en liten stund sen och käkade lite frukost.
kl 03.00 inatt så tog jag piercing, eller halvvägs. jag orkade inte trycka igenom den helvägs. det var på samma ställa som jag tog första gången, på höger sida av under läppen. sen blev jag trött och skippade resten. kanske tar det nån annan dag. jag ska nog beställa piercing från en hemsida som jessica visade mig. dom var jätte fina och inte så dyra. jag funderar på ett köpa en, ah men det är det nog jag har att säga idag. och sen ska jag rida idag igen.

och tänkte säga att igår så galopperade jag lite och travade väldigt mycket. sen gick halsringen av mitt i traven, haha. jag bah ; SHIIIT! Nicole vad ska jag göra ?!
Hehe, men det årnade sig. jag är stolt över mig själv faktiskt. jag kan rida helt själv, liksom jag kan skritta, trava lite galoppera och lite hoppa. eftersom vi har hoppat över stockar som ligger ivägen i skogen och hoppat över bäckar och så. jag älskar att rida, och jag ska försöka få flera bilder på när jag sitter på hästen. I just love it!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0