städa städa varje fredag för det tycker jag är bra!

Oouff, jag är bäst.
jag har fan städat hela mitt rum, plockat ut disken, plockat in den skitiga disken och dammsugit hela undervångingen.
haha, beröm till mig (Y)
så nu hopsa jag att Gunilla blir glad när hon kommer hem. just nu så är hon iväg och hämtar sina barnbarn Novalie och Felix. grymt söta och snälla barn, ska väl försöka att vara social med dom och vara med dom och leka som dom alltid vill.
sen efter dom har åkt måste jag ta en dusch, känner att det har varit en ganska bra dag för mig. inte för att jag har gjortt något roligt precis men jag har gjort liksom bra saker istället för att sitta och kolla på tv hela dagen.
och nu fick jag den hära Pippi låten på huvudet, hennes städar låt. Städa städa varje fredag... haha, shit asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0