Hänt under veckan

Nu tänkte jag berätta vad som har hänt dom hära senaste dagarna.
Måndag : så åkte jag upp till Huddinge, gick upp runt 04.35, fett tidigt jag vet ! ah men i alla fall, jag skulle upp dit för ett möte. ett "familj" möte. jag kom 20 min för sent inte så bra kanske men jag behövde verkligen träffa Jessica bästavän och Putte. men dom var glada att jag kom i alla fall. sen så efter mötet så fick jag skjuts av min SOC tant ner till centrum igen och så gick jag hem till Putte och ah blablabla, jag tog 13.32 tåget från Huddinge C till T-centralen och tog tåget som gick 14.07 till Örebro och sen så tog jag bussen från Örebro till Nora torg, det gick jätte bra med resan hem men jag fick värsta utskällningen för att jag kom försent och jag blev as förbannad på Gunilla och börja typ böla för jag inte orkade ta mera skit. och jag stälde frågan om jag bara ska jobba med relationen med min mamma varför sitter jag här ute då ?! jag var så grymt arg, besviken, ledsen ah alla känslor på en gång, och Gunilla sa att hon hade sagt till SOC att dom fick ta mig vart dom ville.. och jag bah ska du också vara en av alla dom andra som sviker mig ?! ah men nu orkar jag inte berätta så mycket mera om det. men jag fick i alla fall data förbud för att jag kom försent.. så därför har jag inte skrivit eller nått.

bilder från jag tog när jag var i Huddinge :
 
(klicka för förstorning)

      

Tisdag : ingenting speciellt har hänt då, jag red en liten stund. och det gick jätte bra !
har inte så mycket att säga om den dagen somnade runt kl 02.30 typ..

Onsdag : så var jag och red och tog det för det mesta lungt och så, käkade nån äcklig soppa till middag med vitläksbröd. BLÄÄ! sen så satt jag vid datan och så, pratade med Jessica och så. behöver inte ta upp mera vad vi pratade om.
somnade runt kl 07.30 .. shit asså ? sömn problem .. GAAAAAAAAAHS! 

Torsdag : har inte gjort enn piss hitills faktiskt käkat frukost, sutit vid datan och inge mera. vaknade kl 13.00, sen så får jag se vad jag ska göra mera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice color on you

2009-02-05 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0