vaknade på fel sida

jag har vaknatpå ett dåligt humör idag pågrund av att min morsa ringde och väckte mig vid 10.00, jag bd henne att ringa lite senare igen. men då ringde hon vid 12.00 och väckte mig.. *Suck*
hon började gnälla om att hon hade feber och skit, och jag frgade liksom när jag skulle få min piercing, och då kom det vanliga svaret som man alltid får av henne ; Jag måste tänka på saken.
alltid så får jag det svaret av henne, alltid! och jag sa du har i morgon på dig att ge mig ett svar annars så gör jag det själv, och det står jag fast vid, är så jävla irriterad på henne.
nu tänkte jag gå och käka lite så skriver jag mera när jag kommer tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men varför gör du sådär? Varför inte bara acceptera hennes ord. Om du ändå tänker göra det om det blir ett nej så låt bli att ens fråga henne:S

2009-02-10 @ 22:42:13
Postat av: Anonym

Hon skulle nog säga ja om du bad snällt och pratade med henne istället för att bli irriterad som du kallar det.....

2009-02-10 @ 22:43:10
Postat av: Anonym

Ge det en chans?

2009-02-10 @ 22:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0