Shopping dag i marieberg med nicole.

idag så har jag varit i marieberg med Nicole, vi hade det faktiskt jätte trevligt.
vi åkte till Örebro först för att kolla på Dinsko, Nicole ville köpa ett par gummistövlar som hon hade sett på nätet.
så hon hittade dom och köpte dom. GREAT! sen så träffade vi Robert och Dennis, dom följde med till marieberg och shoppade lite. vet inte riktigt vad dom köpt men lite saker var det i alla fall. Nicole köpte ett par byxor,
som dom kallas "gubb byxor" jätte fina på henne, sen så köpte hon en t-shirt likadan som jag också köpte faktiskt, hehe.
själv så köpte jag 2 st t-shirtar med tryck på, ett par jeans legins, ett par pärlörhängen, en likadan tröja som Nicole köpte och en till tröja som går långt ner i ryggen. jag älskar att shoppa! jag är jätte nöjd med allt ihop, och allt kom från gina tricot förutom örhängena som kom från glitter. jag tänkte lägga in bilder på sakerna som jag köpte också.
haha, ja och för en stund sen så rälnade vi ihop allt, jävlar va mycket kvitton måste jag säga.. jag är helt slut efter den hära dagen, och som otur var att jag hade skavsår från när jag gick på bussen till Örebro till jag tog bussen hem till Nora.. det gör grymt ont, ajajaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0