seg dag

okej, idag så har jag inte gjort ett piss typ.
duschat, tvättat och städat..
så i morgon ska jag gå ut med hundarna och ta det lite lungt för det mästa, för om jag går ut med hundarna så får jag en överasskning på onsdag, YEEEEEY! undrar vad det kommer att blir ?! :O
så nu tänkte jag logga ut och gå upp och lägga mig i sängen, chilla lite kolla på tv och ha det gött.
och jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit så mycket dom hära senaste dagarna, har liksom inte haft den dära skriv orken, men det ska jag försöka förbättra. :)
men nu så ska jag gå, och ni borde också ta det lite lungt, haha.
sov gott så hörs vi förmodligen i morgon igen.
puss & hej.

och så passar jag på att lägga upp en gammal bild på mig, haha enjoy it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeeesus stirrblick nästa :O

2009-02-24 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0