Jag vill ha en valp!

Hej alla mina blogg läsare!
idag så har jag varit i Huddinge, det gick väll bra antar jag.. eller förutom att jag fick ha nån jävla kärring efter mig som skulle se efter så jag åkte med alla tåg och bussar och skit.. men liksom vem kan missa dom ?! fett korkad hon är i alla fall.
jag vet bäll liksom hur man åker från T-centralen till Huddinge utan problem, men det är ju bara för att jag inte skulle träffa polare på vägen antar jag. fast det vågar inte min mamma och mina SOC kärringar säga till mig.
men jag var på nått "familje möte" eller vad det va, inte så kul men det funkar. sen så när det hade slutat så åkte jag upp till grannen min, och han har 9 små pitbull valpar! JAG DÖÖÖÖR!! fyfan va söta asså, gud jag kommer fan kidnappa en tror jag, haha. :P men jag lov typ bara half och sov dära, var as trött för liksom jag gick ju upp fett tidigt, usch..
tog 13.32 tåget till T-centralen och sen tåget till Örebro.
och det är typ det jag har gjort idag och det får ni nöjja er med så länge, så skriver jag mera i morgon istället.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom vågar ej säga till dig? varför skulle dom inte våga :S

2009-02-13 @ 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0