Jag saknar dig lina sötnos <3

' lina . sa:

Vet du hur det känns Josefine utan dig? Du har lämnat ett tomrum i mitt hjärta.. Jag ligger här i sängen och gråter, för jag tänker på dig ochvåra minnen. Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Bara att du är så jävla saknad! Förstår du det? Jag vill bara sätta mig på ett tåg ner till dig nu. Kunna krama om dig och gråta ut mot din axel. Du är min vän sen sexårs. En barndomsvän. En människa, men en själ och ett hjärta av guld. Jag ber till gud att du ska få komma hem snart. Och stanna kvar hemma, du är inte värd att behövas flytta runt. Jag älskar dig Josefine Maria Sandberg. <3


Kommentarer
Postat av: L

Jag älskar dig. <3

2009-02-15 @ 17:17:29
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0