Eden lake

Shit asså måste jag säga!
kollade på värsta bra filmen nyss, Eden lake.
grymt jävla bra film måste jag säga, tänker inte säga vad den handlar om men lite kanske ni kan få veta dåra.


ett par som ska ut på en liten "camping" som tänkte över natta dära i 3 dagar och sen så finns det ett gäng ungdomar som brukar hänga dära , paret blir jagade och så hittar dom ingen täkninig mitt ute i skogen. dom blir grovt misshandlade av ungdommarna. paret lyckas fly några gånger men ungdommarna cyklar i skogen och hittar dom. dom blir grovt misshandlade, killen blir skadad och blir lämnad kvar medans tjejen försöker leta reda på vägen till stan för hjälp, dom springer runt i skogen med blodet som forsar och fötterna som är förstörda.

nog med det nu, det var i alla fall bra och den skulle jag faktiskt rekomendera!
Eden lake heter filmen som jag redan har nämt.

och nu tänkte jag gå upp och kolla på tv och ta det lungt, sov gott.


Kommentarer
Postat av: jallah

du skriver att du inte tänker säga vad den handlar om men att vi kan få veta lite... du har precis sagt vad hela filmen handlar om och typ går ut på? smart ;) hahaha

2009-02-08 @ 20:47:03
Postat av: Anonym

vadå vi kan få veta lite (??) du berätta precis hela typ

2009-02-08 @ 20:48:15
Postat av: jossan

Svar (till båda) ; nej, jag berättade inte hela filmen, jag berättade det jag tyckte var lämpligt.

2009-02-09 @ 12:03:28
URL: http://fiinsandbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0