i miss you

jag hittar inte ord för att beskrva min kärlek för dej, jag vill inte missta dej, ! vi har klarat av dom hära dagarna tillsammans, men det känns värkligen som skit, visst gumman?! jag vill bara ta det nämsta saken som jag hittar och slå sönder den .. jag saknar dej sötnos. jag vill inte ändra på dej, jag vill bara se ditt lende igen som jag gjorde dagarna 5 juli till 7 juli 07 det var då vi hade dagarna tillsammans .. det sägs att en bild betyder mer en tusen ord, vi har ungifär 7 bilder på oss tillsammans ..nu vet jag vad mitt liv går ut på, att jag ska älska dej! jag kommer aldrig att släppa taget om dej, never baby!jag klarar inte dagarna längre utan dej.fan vad jag bölade när du gick av tåget .. :( det hära är det svåraste som finns att sakna dej så jävla mycket, jag fattar inte,!det har snart gått ett år utan att jag ska ha fått träffat dej, vi har liksom bestämt flera gånger att vi ska mötas i stan men det blir ju liksom aldrig av! varför?! det finns så många frågor som jag säkert aldirg kommer att få svar på.du är bäst och jag är inte värd dej. jag har sparat alla sms som vi har skickat till varandra!;) hihi. jag är glad att du finns i liv, men jag vet inte om jag kommer göra det längre.. du är hela världen ch det finaste som finns, två dagar räcker inte, du förstår mej och jag förstår dej, du är den rätta för mej!om du tar livet av dej så kommer jag efter dej, jag kan inte vara ensam kvar på jorden det blir bara inge bra då, ! älskling du betyder så himla mycket för mej, du vet väll att jag älskar dej? :O tårarna bara rinner nu.. det är så myket jag vill säga till dej men jag vet inte om det är försent, baby baby kom till mej nu! kommer du ihåg våran favorit låt? The Fray - how to save a life , vi sjöng på den hela tiden :)


step one you say we
need to talk
he walks you say sit
down it´s just a talk
he smiles politely back at you
you stare politely right on through
some sort of windom to your right
as he goes left and you stay right
between the lines of fear and blame
end you begin to wonder why you came
where did i go wrong, i lost a friend
somewher along in the bitterness
and i would have stayed up whit you all night
had i known how to save a life
let him know that you know best cause after all you do
know best
try to slip past his defense without granting innocence
lay down a list of what is wrong
the things you´ve told him all along
and pray to god he hears you
and pray to god he hears you
where did i go wrong, i lost a friend
somewhere along in the bitterness
and i would have stayed up whit you all night
had i know how to save a life
as he begins to raise his voice
you lower yors and grant him on last choice
drive until you lose the road
or break whit the ones you´ve followed
he will do one of two things
he will admit to everything
or he´ll say he´s just not the same
and you´ll begin to wonder why you came
where did i go wrong, i lost a friend
somewhere along in the bitterness
and i would have stayed up with you all night
had i know how to save a life
where did i go wrong, i lost a friend
somewhere along in the bitterness
and i would have stayed up with you all night
had i know how to save a life
how to save a life
how to save a life
where did i go wrong, i lost a friend
somewhere along in the bitterness
and i would have stayed up whit you all night
had i know how to save a life
where did i go wrong, i lost a friend
somewhere along in the bitterness
and i would have stayed up whit you all night
had i know how to save a life
how to save a life

how to save a life ..

jag älskar dej!
det gör jag faktiskt ..



jag älskar dej!
det gör jag faktiskt .. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0