;)

nu har jag kommit hem, ! jag har varit med Patrisia idag, <3 hon skulle komma och kolla på min match men hon försöv sej . xD hehe .. efter jag hade duschat så klädde jag på mej och ringde henne, och då bestämde vi att vi skulle åka till älvsjö och äta på donken, aah ... jag gick ner och mötte henne vid tåget och så åkte vi! och vet ni ? jag gjorde bort mej på donken :$ omg, såå pinsamt xD aja, sen grog vi iaf hem till henne för att hon skulle byta om, det tog typ 3 timmar ellr nåt (om inte mera, kändes som en evighet .. men det var kul oxå!) kommer du ihåg patrisia ? den dära knarkaren som vi såg ! hahahahahahahahaha, han var ju liksom bara helt borta! xD amen , guud va fina kläder du har patrisia, ! :D och sen skulle hon åka till sin pojkvän nånstans, :p så då skjutsade hennes pappa henne till stuvsta station och efter det så skjutsade han hem mej (a), och jag har världens huvudvärk, :'''/ och så vann vi matchen idag med 6-1 ! jippi, nu ligger vi nog 1:a tror jag :p, men nu ska jag gå och lägga mej så att jag är pigg tills i morgoon :p så ni får ha det bra, !
puss puss / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0