vanlig seg dag

heejsan,
idag har det varit en ganska seg dag (som vanligt)! hahah!!
dagen började med att jag vaknade ass trött men jag blev piggare efter suttit vid datan en liten stund,
gick till skolan  vid ca: 08.10 (: hade NO- lektion med en ass jobbig lärare, när jag kom hem efter skolan så va jag med malou :) ( mmvagott@) hon är såå jävla skön :D älskar den kvinnan! <33 hon skulle fixa lite på min data :P men vissa saker funkade inte, haha
X'D efter hon hade gott hem vid 15.30...! satt vid datan typ halv timma sen kom jag på att jag kanske skulle byta om, jag skulle ju ha träning :S :D han knappt klä på mej innan jag skulle springa ner för att möta min tränare såå jag kunde få skjus :P   träningen började 17.00 :D!!!!!!
tränigen var väll ganska kul,
 började ju med att jonglera med fotbollen, men ärligt jag suger värkligen asså! HAHAHAHA!!!!!
och nu sitter jag här och chattar med kompisar.... det är nog det ända jag har gjort idag! :D

sååå ha det bra, hejdå! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0