shoo alla bloggläsare

hejhej alla tokiga bloggläsare!
idag började dagen med att morsan väckte mej kl 07:10 för jag skulle ju till skolan, sen efter jag gick upp så började jag sminka mej, först puder sen mascara sen eyeliner, sen var det klart!! hehe,
och nu ska jag klä på mej, det blir ett par ljusa jeans och en svart t-shirt med nått tryck på och en tröja over det.
 och nu sitter jag här och ska snart göra det sista sen är det klart för att gå till skolan!
och vet ni?! jag ska färga håret idag!!! fahn vad kul det ska bli assåw, det blir brunt hade tänkt blont från  början men ändrade efter en stund, så nu kommer fiinsandbergs goes brunett! så vi ses väll på kvällennär jag kommer hem,
hare bara bra pussar och kramar josefiiiiiine! §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0