hejhejhej

kära coola bloggläsare,
efter skolan gick jag hem till matilda, och ellie följde ju med för vi skulle söka jobb till matilda sen! men innan vi skulle söka jobb så färgade vi mitt hår,! det blev ass bra juuh!!! efter det så åkte vi till stan för att söka jobb, det gick ganska bra först, men efter en stund så ville ellie gå i nåra affärer, men efter dom där " nåra" affärerna så ville hon gå i flera efter vi hade gjort det så fick jag ass ont i mina fötter, men typ efter 4 timmar så skulle vi äntligen åka hemmåt! när jag hade kommit till huddinge c så gick jag och hämtade min älskling tilly, hehe §!!!! vi gick hem till mej, sen var det ju dags att lämna tillbaks med henne, när jag kom hem så märkte morsan att jag hade färgat håret och jag trodde att hon skulle döda mej men det gick ju ganska bra, jag fick inte färga håret för henne men jag sket i det liksom... men nu sitter jag här och gråter floder som ett jävla barn, jag saknar min hannaah forevärn § hon är den bästa som finns och hon är min och jag älskar henne över allt annat! så fahn taa er om ni försöker ta henne i från mej, då jävlar asså!!! :) hon är bara min (a), ajah ska gå och lägga mej har en match i morgon... :D

kyss å smek sandbergs! §§



image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0