hejhej

hejhej, :)
idag har jag varit på match! det gick ganska bra, jag skulle bara vara med på den sista matchen, men dt var ju en innan oss " vårat lag också" det är det bättre laget och det fattaades spelare så jag fick hoppa in. det var första gången jag fick göra det det vaah ass kul ju, vi vann med 2-1 mot tullinges 93 (vi är 94) hehe, sen var det jju jag som skulle stå i mål på våran andra match och det gick ju inte lika bra! vi förlorade med 1-0... hehe men det var ju inte mitt fel hon kom helt fri imot mej å jag kunde ttyp inte göra nånting, det var ju inte lika kul som första matchen... men jag gjorde värsta snygga räddningen i mål ( första halvleken)!!! det var typ en tjej från andra laget som kom imottt mej å jag elr så var det en hörna kommer inte riktigt ihåg, men iallafall, så nådde det till en tjej ideras lag det skulle typ blivit mål men där kom jag inn igen :D jag ttyp boxade ut den till ribban å den liksom kom en meter ut ifrån målet å jag kom där och värsta sparken på bollen den flög rakt upp i himlen och ut en bit från målet! fuck vad jag är stolt liksom hehe!!! ;D alla baah braa sandberg!! jag baah yees en snygg räddninig av typ alla som jag missade hahahahahaha! :P + att jag fick ha den nya  målvakts tröjan den var ass ful och ttyp ass stor! :O :) hehe, och nu sitter  jag här och är inne på pea och msn, men mina två kusiner är här också dom är ju ganska små så dom har gått å sovit nu!, (äntligen) ;) hehe... så vi får höras av i morgon :P


hejdåå knull kåk- sandbergs atp §§§
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0