frejja&jag var i kunsgsan och kollade på matchen idag!

sitter nu i min säng och har typ ass ont i min rygg! ;''/ 
ahmen iaf, idag har jag varit i kungsan och kollat på matchen mellan sverige - spanien, träffade skit snälla snubbar dära ;O xD Haha, dom gav mig en tröja, en mössa, xD haha, och typ en uppblåsbar sak!  xD haha, vi skrek typ ass mkt dära ! haha, det var ju fett kul! jag har skrikit så mkt så att jag är helt hes (stavas?) i halsen ;O xD omgv, asså .. det rengnade oxå, fett jobbigt! man blev ju liksom jätte blöt! men det va kul, vi typ dansade i pausen oxå xD hahhaha, sen var det en tjej som ville bråka med nåra, men jag sa typ till henne att det blir ju inte bättre att du ska slå dom , låt dom bara vara! sen pratade jag med henne lite och eftér 4 min så kom en jävla vakt och knuffade ifrån mig från henne, men jag sa till den dära vakten att jag var inte dära för att bråka jag ville bara prata med henne så att hon skulle lungna sig lite!! ;P efter matchen hade slutat så gick vi till donken och satt typ och kollade på när dom andra käkade! xD hahahah, efter dom hade ätit upp så satt vi typ och snackade lite, sen började vi röra oss mot tåget, vi hade ftyp precis missat det! ;O men vi satt typ och snackade lite eller vad vi nu gjorde komemr inte ihåg, ;P hehe. sen åkte vi hem och satt oss och käkade på grillen, ;$ sen gick vi hem till mig och frejja la sig under mitt täcke för att hon frös så mkt, det hade ju spörengnat dära så vi var helt dyngsura! men iaf vi ska kolla på nästa match på onsdag oxå då ska dom dära killarna oxå vara dära så vi ska träffas i kungsan på onsdag,! :D men nu ska jag tvätta bort alla min "sverige" sträck i ansiktet!

skriver mera när jag vaknar, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0