det var kul på midsommar!

hejjjsan , nu har jag kommit hem från denna roliga dag, ! hahahaha, vi satt typ i rådsparken och käkade , dom bjöd mig på en snabbs som jag var tvungen att dricka upp ;P hahaha, åå det gjode jag sen fick jag lite vin ! ;D efter det iaf så drog vi hem till henne eller iaf jag och hennes son, satt typ och spelade tv - spel ! HAHAHAHAHAHAHA! sen när vi skulle kolla om dom levde där ute så var dom inte kvar ? dom hade typ dragit till hennes pojkvänns plays, så vi drog dit och fick vända diräkt och hämta nått, kommer inte ihåg vad det va men iaf ! sen satt vi dära och pratade en liten stund det va ju trevligt! när klockan var halv 9 typ så skulle vi käka middag , jag käkade en potatis sen var jag mätt ... sen bara så följde dom bara på med vin till mig !
 
vi gick upp till en tjej eller hon var typ 45 år xD hahahaha, men iaf hon tyckte att jag var vacker ?! ;O jag ba ; NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! så vi gick upp till henne och fick lite cider ! xD haha fett gott. och hon hade een katt som var så jävla smal ! vafan man såg ju typ alla benn på katten ;O men iaf hon kom typ ner till oss och satt sig och drack "lite" vin ,. hahaha, nej men vafan hon drack ju fan upp allt som fanns ;O


vi satt och pratade sen fick vi för oss att vi skulle spela fotboll ? haha, ajah jag var iaf med på det tills jag skulle krama min morsa som var typ "lite" full, så hon trillade över mig och landade med sitt knä over min fot och typ aah, det gör ass ont i den nu iaf , .. ! ;O  AAAAAAAAAAAAJ, min fot! ;O

sen den där jäkla tanten satt typ och skrek att jag skulle bli fotomodell och allt ! haahahah, ! 

efter en stund så kom det några killar ut från en taxi , dom hade varit i sweitch och kollat på fotbolls EM, alla typ ville att dom skulle och sätta sig med oss och prata eller wtf vad som hälst, xD men dom skulle typ gå upp och duscha , så vi satt ju kvar dära och pratade , men efter een liten stund så kom ena killen ut och satt sig med oss han var jätte trevlig, min morsa ville typ följa med honom upp och kolla på deras lägenhet, så han visade henne runt dära, och vi satt kvar med den dära tanten, hahahahaha, hon var typ as pissnödig så hon skulle gå upp och gå på toa, men hon var så packad så hon hittade inte hem xD  morsan fick hjälpa henne , hon skulle komma tbx men jag tror att hon somnade där uppe, hahah, SKÖNT!

efter ett tag så gick vi upp till dom dära killarnas lägenhet och satt typ dära och kollade på fotbolls matchen, kommer inte ihåg vilka det var som spelade men det va iaf turkiet mot nått lag ! efter matcchen skulle sluta typ 5 min innan så skulle dom dra på nån fest så vi gick till hennes killes plays och satt typ dära och fortsatte kolla på matchen, sen blev det nått tjafs så morsan och jag gick hem .. .

och nu sitter jag i soffan och håller på att spy ... ;''/ så jag ska väl gå och lägga mig typ nu!

vi f¨år höras av när jag vaknar , !

puss. <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Javisst. Vad är det för typ av kläder du letar efter, vad har du för typ av stil? Eller vill du veta vad som är aktuellt inom modet just nu och vill veta vart prisvärda och snygga saker inom det finns?



Vill du vara med i tävlingen är det bara att svara på frågan. Det finns en bild högst upp i menyn. klickar du på den får du reda på allt du behöver veta.



Ha det så bra! :)

2008-06-21 @ 15:21:42
URL: http://blommornasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0