torsdag & fredag

torsdags ; så var jag med jessica, först fick vi hem till liina för att hämta min telefon laddare, sen gick vi hem till jessica för att hon skulle duscha medans jag satt vid datan. :p när kl var 17.00 så ringde min morsa och frågade om jag inte skulle gå på träningen, Haha, jag hade fan glömt att jag hade träning men jag ringde min tränare och frågade om han kunde skjutsa oss dit, som tur va så kunde han göra det, ! ahmen , min tränare sköt ett skott på mitt finger så nu är det helt svulet och jag kan inte böja det :O fanoxå, men det blir bättre snart hoppas jag, ;P när träningen hade slutat så fick vi skjuts hem av min tränare, vi gick hem till mig, medans jag duschade så satt jessica framför datan och typ ringde sin morsa och frågade om jag fick sova dära :D och det fick jag! haha, vi gick hem till henne sedan när jag var färdig. eller vi gick till affären och köpte chips och dricka! (a) haha, sen när vi hade kommit hem till henne så skulle vi kolla på film, filmen blev pirates of the caribbean 3, tror jag att den hette , ;P

fredags ; efter vi had e kollat färdigt på pirates of the caribbean 3 så var klockan 12.00 på natten, den var faktiskt jäklit bra! så efter den så ville jag se på HITTA NEMO, ! HAHAHAHAHA, den var fett bra! xD HAHAHAHA, ;P ehemn ,
sen somnade jessica ;O jävla svikare! Haha, när filmen hade slutat så skulle jag försöka väcka henne men det gick ju inte så bra, jag visste inte hur man stängde av filmen , så bara för att hon skulle vakna så satt jag på hennes ringsingnal, och då vaknade hon ! Haha, ehmen jag vet inte när jag somnade riktigt 03.00 kanske, jag hade tydligen tagit upp hela sängen, xD så hon gick och la sig nån annanstans, ;) när vi vaknade så var kl typ 13.00 så gick vi upp och kollade på nån annan film men jag kommer inte ihåg var den heter men vi såg inte hela, för vi skulle åka till farsta med hennes farsa, men iaf filmen var jätte bra så länge vi såg! i farsta så skulle hon lämna tbx ett par skor som gick sönder på 1 dag,  och dom i affären var jätte bitchiga!! dom bah ; det är ju fredagen den 13 och vi jobbar bara för kul , asså! man ba idioter! ;O dom borde iaf inte jobba i en affär iaf, när dom säger sådära till en kund! men sen åkte vi hem iaf till henne. hon skulle packa till göteborg! så medans det så satt jag och kollade igenom alla hennes bilder på datan! ;P gammla minnen eller vadå ? det fanns bilder på mig från förra sommaren! ;O hhaha, fett fula! xD sen var det brottom ner till tåget som dom skulle ta! I AM GONNA MISS YOU JESSICA!  fast du kommer ju hem på söndag! men iaf när jag kom hem så snackade jag lite med helin på msn, det var kul vi bestämde oss för att träffas, ! :D hon kom med tåget och mötte mig, sen satt vi oss i nån park i flemingsberg, vi satt typ och pratade om gammla minnen, mysigt mysigt! sen skulle hon typ dra nån stans så jag sprang till tåget och jag höll typ på att missa det! ;O tur att jag han iaf annars så skulle jag fått vänta 30 min och det skulle fan jag inte ha pallat, ! men när jag hade klivit av tåget så ringde jag frejjah och frågade om vi skulle träffas , men hon skulle aldrig hinna till bussen sm gick om 8 min så hon tog nästa buss ist, och hennes morsa är ju bara för rolig! xD HAHAHAHAHAH, fyfan va roligt! vi gick upp till shell och köpte popcorn xD haha, satt oss längst uppe i ett garage typ xD satt och kastade upp popcorn i luften och sen försökte fånga dom ;P det gick inte så bra för mig men frejjah var ju fett grymm ! ;O haha,  efter vi hade kökat upp så skulle vi dra hem så hon ringde sin morsa och bad henne att hämta frejjah, ;P hehe. sen gick jag hem och bråkade med min morsa i 2 timmar! ahmen, sen somnade jag typ.

puss på er skriver mera om denna dagen senare och i ett annat inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0