the movie ; på smällen ! :D

idag har jag varit med frejjah i c, först gick vi in till intersport, och så köpte jag en benskyddstejp, vit, ! ;D
sen gick vi till kicks, frejjah skulle typ köpa en mascara , sen tog vi typ bussen hem till henne och bytte om till träningen, vi var först dära !  ;O jag sög värkligen på träningen idag, eller jag gör alltid det men iaf, ! och jag har ont .. ;O jag slängde mig och så typ så fick jag värsta "brännmärket" eller vad man ska säga att det är, på höften, ! och på armen, benet, .. men när jag kom hem så ringde min syssling mig och frågade om jag ville sova dära från idag till på lördag, jag ville ju såklart men jag fick inte av min morsa ! ;O ajahmen, i morgon så ska vi typ till min morsas kompisar och aah, jag vet inte riktig vad vi ska göra för nått där men hoppas det blir kul! ;)


just nu så liggerr jag i sängen och kollar på filmen ; på smällen ! den är ju faktiskt ganska bra!! :D efter filmen så ska jag nog gå och lägga mig, så jag är pigg tills imorgon! :D så skriver nog i morgon får vi hoppas :D


puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0