summer is gonna past ..

idag vaknade jag kl 12 typ eller nått, och frejjah sov hos mig ;) igår kväll så satt vi i min säng och kollade på matchen i mellan italien - spanien , italien förlorade ... ;_; fan oxå, på liksom straffar ... aja dom försöktre iaf, ;D sen efter matchen så kollade vi på en film , PLADGE THIS, heter den. vi somnade ungifär runt 2 tiden dära! sen , i morse, så skulle hon hem för att gå ut med sin hund hon tog bussen 13.34 från huddinge c . efter jag hade gått halva bitten med henne så gick jag och hämtade tilly! jag har inte träffat henne på 3 veckor, ;O men nu ligger hon i min säng .. :D jag ska väl gå och lämna henne snart, :( men efter de så ska jag gå till liina! jag ska sova dära :D
ajuste, mmåste ju bara säga att jag fyller år i morgon :D

ajamen , nu ska jag gå och fixa mig, skriver mera senare :D

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0