skriver ett eller två inlägg till. <3

jaa så vann spanien då, bra tycker jag! hejjade ju på dom och det var ett coolt och snyggt mål torres gjorde,
målvkaten leeman gjorde vad han kunde i det läget men det räckte inte till .. :( synd för tyskland menbra jobbat spanien! 
nyss så duschade jag, haha, riktigt skönt faktisk. och för ca 20 min sen så pratade jag med frejjah i telefonen, vi pratade typ om, mja .. vad pratade vi om ? x'D haha, ahmen , vi satt typ och fgrågade varandra om vi hade med allt tills i morgon, och satt och skrattade. :D pratade i 40 min tror jag ? haha. ja juste, om 8 timmar eller nått så går tåget från t- centralen upp till östersund, så jag måste typ gå och lägga mig nu så att jag är iaf lite pigg tills imorgon, men jag kommer nog sova på tåget förhoppningsvis. men jag kommer nog iaf slänga in ett inlägg innan jag åker iväg. och jag lovar er att jag kommer att sakna skriva blogg! men ni får hålla ut så länge, trots allt så är det bara tills på lördag. :D


puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0