jag&frejjah var med i tv!

hahaha, jag har varit med i tv, och frejja ;P ahaha, våran tränare visade oss en video när vi var med på nyheterna, xD hahahahaha! asså, gud va ful jag va!
ahmen, idag eller man kanske ska säga igår natten till idag gick jag och la mig 07.00 !! ;O sen ringde frejjah mig kl 9 typ, hon ville att jag skulle följa med henne på bio, aah , men det gjorde jag iaf. vi såg filmen ; DUMPAD. 
haha, den va ju ganska bra! (a) ;) ahmen , det va ju iaf jätte kul att gå på bio . orkar inte förklara vad som hände i filmen eller vem som föjde med oss, ;P men iaf , när filmen var slut så tog vi tåget hem. vi gick hem till mig för att jag skulle byta om till träningen ;P jag är fett långsam. xD hahah, men vi typ hann med bussen precis innan den skulle åka !!  ;O hhah, fett tur man har ju. när bussen var framme vid källbrink så gick vi hem till frejjah för att hon skulle ju oxå byta om till träningen. senare när hon var färdig så gick vi ner till fotbollsplanen, och efter typ 5 min eller nått så kom våran tränare och sa tja tv - stjärnorna, vi ba ; vaa?!sen fattade vi att han hade sett os på tv när vi kollade på matchen xD hahaha, vi skrek typ och hoppade framför kameran xD hahahahaha. alla typ tyckte väl att vi va korkade i huvet xD hhahaha. men det är vi ju oxå tror jag ;p
 
men tränignen tyckte jag gick riktigt bra iaf, jag fick spela lite ute :D fast jag måste ju erkänna att jag sakanr det lite granna. :'''/  i really really miss it .. <3 men nu ska jag iaf gå och lägga mig jag har ju jätte trött. ;O
har bara sovit 2 timmar inatt ;O

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0