jag fick en kamera.

nu ligger jag i sängen och har precis packat färdigt, tror jag ?
som ni vet så kommer jag åka till östersund i morgon. kulkul, fast inte lika kul utan laget norrtälje. :''(
idag har jag ju varit hos mina kusiner, det var faktiskt väldigt kul men jag berättar mer om det senare.
jag fick en kamera av min mormor & min gudfar, tack!
200 kr av min faster & mina kusiner! tack det kommer behövas i östersund.
och så fick jag en bok, linda rosing, den nakna sanningen, som jag kommer förhoppningsvis orka läsa på tåget upp till östersund, och när jag har inget att göra. tack fast jag hade gärna velat ha nått annat änn en bok ?
 men tack moster + kusiner ändå!

nu ska jag faktiskt gå och sova tror jag.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0