jag förstörde för hela mitt lag i östersund!

jag saknar östersund.

asså jag vet att jag inte har skrivit  nått om östersund änn, men jag får bara en massa åter blickar av alla roliga minnen, så jag vill inte skriva om det ... :/ sorry ..

och efter en match i östersund så slängde jag mig in i änn stolpe så nu när jag lyfter på min axel varje gång så knakar den jätte mkt, skumt ? :O :S och den gör liksom fortfarande ont. :S

ja, men iaf vi vann iaf en match! ;D och resten förlorade vi :/ och alla matcher som vi förlorade var mitt fel!
och en match där vi liksom ägde helt,
vi var typ bara på deras plan halva hela tiden vi fick bara idnte inn bollen i mål,  men sen förlorade vi på straffar, :( mitt fel igen ... det var 5 straffar per lag, vi satte 4 i mål men bella (96:a) missade sin straff tyckte as synd om henne hon som hade kämpat as bra på alla våra matcher! och så missade hon straffen :( men hon är värd allt beröm för att hon stälde upp och spelade med oss i cupen!
thanks bella!
ahmen, som alla vet så står jag i mål, aah, och när det andra laget skulle ta straffarna på mig så nuddade jag dom 3 första den fjärde tror jag att det va så satte dom bollen i vänster krysset, men jag släppte iaf in ALLA 5 straffa,

och jag ber om ursäkt till mitt lag att jag förstörde för oss!
förlåt mig ? snälla ?

asså, jag skäms så mkt för att jag förstörde  för mitt lag .. förlåt mig ..

åsen, så kom dommaren fram till mig och sa ; "du tar nästa straff, kom igen nu gumman!" han var fett snäll, och sen när vi skulle  tacka för matchen till våra motståndare och dommaren så brukar man ju tacka dommaren, och det gjorde vi också , men han sa till mig ; "och dig vill jag ha en kram av" och jag gav han en kram bara för att vara snäll ,
sen gick jag av planen och grät, :(
 
och när vi skulle åka hem därfrån så var det ju dags att packa , hmm ... :/ jag fick exakt ner mina saker i min väska men jag lovar er att jag typ hoppade på den för att jag skulle kunna stänga den!  HAHAHAHA!

och så vi fick skjuts med en buss till lag 1 sista match i slut finalen ! och dom vann med, ääjaah, vafan vann dom med ? men iaf jag stog och hejjade som en jävla galning dära, :D hahahaha, omg asså! i miss it. ååhsen efter matchen så var det medaljer som skulle delas ut och efter det så skulle dom ta ett foto, vi fick skynda oss as mkt! stjerna och jag sprang och köpte glass till henne, sen fick vi springa till bussen så vi hann med tåget sen! :O det var nästan så att vi missade tåget, hahah. men sen när vi hade varit på tåget en bra bit så stannade tåget för det hade typ brunnit nånstans så vi var tvungna att vänta en jäkla lång stund ... men sen fick vi ta en annan väg med tåget , och den gick tydligen snabbare!

men sen när vi åkte förbi uppsala så började tårarna rinna igen.
det var där hannaah & laget norrtälje gick av för ett år sedan. omg, jag var tvungen att ringa hannaah då,
gud vad jag saknar dig.

men sen så skulle jag gå av tåget jag skyndade mig av tåget, jag var nog en av dom första som kom av först. jag ville inte vara sist av för jag kanske inte hade kommit av då med ALLA mina tunga saker, :O så när typ angelica, stjerna och nåra andra gick av tåget så började angelica gråta och jag bara kollade på henne och började såklart också göra det!  men sen tog angelica och jag hissen ner till parongen, det luktade piss i hissen :S


sen fick vi typ vänta på tåget i 3 min eller nåt tills det kom, sen var det en kille som skulle hjälpa mig att få på min stora resväska som var as tung, och han trodde att den var as lätt men han höll ju typ på att dö hur tung den va och jag typ skratta åt det för att jag vet ju hur mkt saker jag hade med mig i min väska xD och jag lovar er det va inte lite saker jag hade typ med mig hela mitt rum!! HHAHAHAHAHHAHAH!

 kanske va lite onödigt men man vet ju aldig vad man kan få nytta av ?! xD men sen kom mamma och mötte mig när vi var på huddinge station, och hon fick ta mina väskor! :D




där fick ni lite av min/ lagets resa till östersund.
och som jag har sakt så ber jag om ursäkt för att jag förstörde för mitt lag.

FÖRLÅT MIG ?!
snälla  ?!

östersund bild sandberg

bilden från östersund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0