silverläpparna

nu sitter jag mitt på golvet och har tråkit, därför så tänkte jag att jag skulee sminka mig,
så nu har jag silvriga läppar xD hahah.,

här kommer en bild på det.
silverlipps 
det var ganska coolt tycker jag. :p
idag har jag fördetmesta suttit vid datan , typ hållit på med att fixa lite bilder... inte så kul menmen,
 det kommer folk hit på torsdag så då kanske det blir lite roligar! :D
nu ska jag väl fortsätta fixa bilder! x) det börjar gå bättre för mig, jippi !

och juste, jag lyssnar nu på en italiensk låt, den är fett bra! jag har lyssnat på den om och om igen flera gånger,
jag kan nästan hela utantill! stolt ? :D HAHHA, fast jag vet  inte vad allt betyder men ändå.
och så glömde jag att gå en lång promenad idag men jag har styrketränat ist, och snart ska jag göra min 100 situps som jag har kvar att göra, så kanske skriver nått inlägg till senare.

puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojj vad roligt och fint! :S

2008-07-21 @ 23:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0