hallonpaj

nu sitter jag i malmköping, jag ska vara där typ en vecka ?, eller nåt. :D
idag så har jag sovit till 10.00, inte så länge men jag skulle ju hinna packa, ahmen sen så satt jag i bilen och efter 5 min så somnade jag, :O haha, jag var as trött!

ajuste,! idag har jag plockat hallon, 1 liter, :D
så jag gjorde en hallon paj! :D har inte smakat den än men gör nog det snart, det kanske dyker upp några bilder när jag har kommit hem från malmköping, har inte sladden med mig till kameran ... :(
men jag har iaf tagit några bilder från denna dag. nejmen nu så ska jag gå ner och vara lite social, men jag skriver lite mera senare,

puss.

Kommentarer
Postat av: "divan" -.-' enligt dig ;D

haha social ditt cp (a)

2008-07-12 @ 17:26:36
Postat av: ellie

kulkul

2008-07-14 @ 12:39:51
URL: http://linesbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0