200 situps varje dag!

hejjsan bloggen, idag ja, så har jag inte gjort så mkt .. faktiskt ingenting, eller jo ja har gått en lång promenad med hunden biskvi, det var trevligt men som synd var att jag glömde kameran .. :( men jag tar väl med mig kamrean i morgon på promenaden.
som sakt så ska jag försöka gå nån kilometer per dag efter som jag har fotbolls uppehåll, :''/ så jag måste ju hålla igång.

och vet ni ? jag ska börja göra 200 situps varje kväll som jag gjorde förut, :D haha, och om jag har glömt att gjort det så blir det straff  för mig och får göra dagen efter 600 situps, visst är jag duktig ? HAHA.

och jag kommer börja jogga sen tror jag/ om jag orkar , men jag kommer typ att få plåga mig själv till det HAHAHAHA! men jag försöker ju iaf, det är väl ett plus ? :D men jag kan ju inte lova nått, men ska förska. :P

men nu iaf ska jag gå och sova, så jag skriver mer imorgon, sorry att jag inte skrev nåt igår .. men datan laggade då så aah ..

nu ska jag gå och borsta tänderna och gå och lägga mig.
och vänta dom har ju sån dära styrke sak som man lyfter hära kanske ska börja andvända den nåra gånger per dag. :D


puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0