jessica bästavän

nu sitter jag och väntar på att maten ska bli färdig.
idag så har jessica och jag åkt till marieberg och shoppat.
jag handlade ett par strumpbyxor, ett armband, tre string, en tomteluva (a), ett långt linne, ett linne med en guldsak på,
en blå jacka och en grå tröja.
det gick på ca 1300 kr.
och efter att vi hade shoppat så gick vi till donken och käkade. ( :
efter det så åkte vi till toysurus eller hur det stavas.
sen så var det typ dags för att åka till örebro station.. =7
jessica skulle ta 14.56 tåget hem.
och jag saknar dig så mycket bästavän, du betyder grymt mycket.
jag lägger upp lite bilder på oss senare kanske. och vi måste träffas så snabbt så möjligt.
men nu ska jag käka, bye bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

för en månad sen ungefär och den kostade 199 :)

2008-12-21 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0