var har man henne nånstans ?!

Nu kom Gunilla och Nicole precis tillbaka.
jag vet inte vad jag ska tycka om Nicole.. hon är lite så dära kaxig, eller ah. hon är lite små bitchig och lite små uppkäftig.
hon har sagt att hon är en väldigt avundsjuk av sig och berättade även att hon inte ville att det skulle komma nån mer att bo hära, för då tror hon att Gunilla inte kommer att gilla henne lika mycket längre.
men behöver hon ta ut det på mig just då ? hm.. nej inte vad jag tycker i alla fall. man liksom gillar ju inte en person mindre för att nån annan kommer in i bilden.
första gången hon och jag träffades så var hon jätte snäll och gullig men nu är hon motsattsen.
jag fattar mig inte på henne ?! till slut så vet jag inte om jag ska prata med henne eller inte, för hon liksom ignorerar mig lite halft. och ah men det ar i alla fall inte jag som förlorar på det. och förens nu så förstår jag varför hon har så lite vänner och varför dom knappt längre skulle vilja vara med henne, dom sa det själva att dom inte visste vart dom hade henne nånstans. och jag förstår dom väldigt väl.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men de e ju exakt så du e nu kanske du fattar

2008-12-30 @ 16:04:10
Postat av: Anonym

Jag har mer vänner än vadddu har kort på dig själv ska du veta!

Kram / Nk

2009-03-17 @ 17:38:59
Postat av: Anonym

Jag har mer vänner än vadddu har kort på dig själv ska du veta!

Kram / Nk

2009-03-17 @ 17:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0