jag fick en rid hjälm. :)

idag så käkade jag nån jävla korv sak, haha. det var inte speciellt gott.
men i alla fall så har vi vart i Nora staden idag. vi åkte till Annika först och lånade tyglar och en sadel och såna saker till hästarna. Och jag fick bland annat en rid hjälm av henne. :) det blev ingen ridning idag, det är för kallt och det blv så mörkt så vi tar det nog i morgon. hoppas att det blir av bara, men det tror jag eftersom jag måste proa att rida på den nya hästen vi har och den sadeln också.
hästen Sara på bilden, hon som jag troligsvis ska rida i morgon.

josefinesandberg


Kommentarer
Postat av: anna

fin blog!:)

hugs/ A

2008-12-29 @ 21:07:50
URL: http://aejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0