grattis till min älskade moster. 23 år idag! <3

hej bloggen.
det var ett tag sen.
jag hade försökt att börja blogga igen, men vi får se hur det går. :)
men idag så har jag iaf varit på hälsokontrol.
och tagit en massa prover och skit. så nu har jag jätte ont i min arm efter dom tog alla blodprov och sånt.
sen så åkte vi "hem" igen, och jag satt mig framför datan typ hela tiden tills vi fick ett besked att två hästar ska komma hit. :)
fan va roligt asså! :D
och sen ska jag nog få komma hem till jul.

i mellan dagarna så ska jag få ta min tatuering också. :) happy face!
just nu så sitter jag och pratar med min moster i telefon.

OCH HON FYLLER 23 ÅR IDAG! :D
grattis, grattis och grattis! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0