22 december

godmorgon,
jag vaknade runt 10.00, jag gick dirket och duschde en stund.
jag fixade tvätten, så nu har jag lite rena kläder också. Äntligen!
sen gick jag och bytte om till ine så fina kläder men iaf, jag tänker nog ha en slapp dag tror jag, väldigt skönt faktiskt.
jag väntar bara på att dom som jag bor hos ska komma in efter sin promenad med hundarna.
sen så drar det iväg till marieberg och sen åker vi in till örebro.
som jag sa i mitt förra inlägg så funderar jag på attköpa en söt klänning till antingen julafton eller nyår.
och sen om jag har pengar kvar så ska jag köpa en julklapp till tilly, jessicas julklapp får jag köpa senare.
jag vet inte riktigt vad jag ska köpa till henne men vi får se vad det blir.  :)

just nu så sitter jag och pratar med bästavän jessica i telefonen.
vi sytter typ och sjunger till min pea låt.
haha, lyssna gärna på den jag ÄLSKAR den. 
Sandbergs@

men nu får ni ha det så bra så länge. kanske slänger in ett inlägg innan jag åker.

hugs and kissies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0