jag kan rida själv nu!

Har precis duschat, gud va skönt för mina fötter var som isbitar när jag kom in från min länga rid tur.
vi red först på vägen in till skogen. Gunilla ledde mig tills vi skulle hoppa över lite halft över vattnet. det gick jätte bra! och sen när vi skulle rida tillbaka så sa hon att hon aldrig hade varit med om nån som kunde lära sig rida så snabbt. jag blev jätte glad när hon sa så. och sen när vi var nästan hemme så skulle vi trava halft. det gick jätte bra, och både hon och jag är jätte stolt över mig. jag börjar verkligen gilla att rida, och nu har jag träningsvärk i hela rumpan, låren eller ah hela benen.

gott nytt år alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0