hästen sparkade hunden i huvudet.

godmorgon!
jag vaknade med att hon som jag bor hos väckte mig och berättade att hästen som jag ska rida på idag har sparkat en hund som heter kasper som vi har. han har två sår i huvudet, två centimeter från att träffa ögat. han hade jävligt tur att det inte träffade dära. hunden är alltid lite vimmsig och hoppar runt hela tiden men  nu så är han jätte lugn och lite yr tror jag. men vi ska nog beställa veterinär tid snart.
och liksom hur kommer hästen reaktion vara när jag plöstligt ska rida på den ? hm.. aja, det är bara att sätta sig på hästen och hoppas på det bästa. men om jag blir av kastad så  är det ju bara att resa sig upp och hoppa upp på hästen igen, jag är inte den som är rädd för djur och att bli av kasstad. jag är en äventyrs tjej. jag gillar spänningen och jag vill ge mig ut på alla slags möjliga äventyr, mihi. om jag fick så skulle jag nog åka till indianerna och bo dära och se hur det är att leva så, jag skulle också vilja simma med delfiner och vilja åka hund släde. men det är inte så himla änkelt att hitta såna saker så man får ta vad man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0