THE VOICE 08!

idag så har jag varit på THE VOICE! :D
det va kul tills, frejja & jag behövde gå därifrån för att få lite luft, skulle gå till donken men det var proppfullt dära :/
så jag beslöt mig för att gå tbx till ariana och nicole. jag hittade dom faktiskt bland allt folk *stolt på nått sätt*
ahmen, vi stog och sjöng/dansade lite sen gled vi typ ifrån varandra , :O

stog väl 5 meter away från varandra eller nått,
ajuste måste bara säga att det va en/flera kille som typ tafsa på mig/alla 24, lite jobbigt, skaffa ett liv liksom ..  
men jag stog och pratade med några andra tjejer som va faktiskt as snälla.

sen var det cirka 1 timma kvar av the voice konseren ..
kände att alla började pressa mer och mer längst bak det blev bara varmare och varmare fick huvudvärk fick ingen luft och så vipps så svimmade jag kul .. -.- vakten fick typ lyfta mig över staketet .. han ledde mig till en annan kille som gav mig vatten & bad mig sätta mig ner. sen kom han fram till mig igen och frågade om jag hade ätit nått idag och så men så långt tänker ju inte jag som sakt .. han frågade massor av saker kommer inte ihåg allt just nu. satt där i ca 15 min sen ville jag gå och leta efter ariana och nicole så hjälpte den andra vakten mig över staketet men jag råkade nocka honom på läppen :O och han ba, vad har jag gjort dig ?! men han drev ju, tur! :P
och allt detta var iaf pinsamt!
men jaja,sånt händer i livet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt du tror du e nåt

2008-08-17 @ 14:27:45
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: a

men jävla tönt carrobruden,, din blogg hanlar ju förfan om the sims äckelhora

2008-08-23 @ 00:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0