skolan -.-

ja så idag börja skolan oxå! -.-
jag vill sommarlov!
men man kan inte alltid få som man vill , så är det bara ..
men iaf jag börjara kl 11.00 idag! så det va ju bra så man liksom inte börjar typ 08.00 ?
ah .. men efter skolan så har jag faktiskt ingen anning om vad jag ska göra för nått , ska väl kanske vara med felly! :D
det var faktiskt ganska länge sedan jag var med henne .

idag så har jag bestämt mig för att jag inte ska ha nått smink alls på mig! ;O
jävligt ovanligt för min smak, alla kommer att bli förvånade över att jag inte har smink ,
pallar nog inte lägga upp bild på outfiten idag, så ni får fantisera hur det ser ut på.
men jag kommer iaf ha på mig ;
svarta thights
en lång t-shirt
ett brunt midjeskärp, gina tricot tror jag att det är ifrån,
och sen vet jag inte vilka skor jag ska ha på mig men vi får se vad det blir! 

men nu får ni ha det bra så länge tills jag kommer hem igen! 
puss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0